Hvis man jobber i en bransje der man har med kunder å gjøre, er det viktig å få tilbakemeldinger fra kundene som har vært i kontakt med kundestøtten. Vi har gått sammen med Zendesk for å lage en ekspertgodkjent spørreundersøkelsesmal som du kan bruke til å vurdere og forbedre kundetilfredsheten. Spørreundersøkelsen omfatter en rekke spørsmål om opplevelsen kundene har hatt med kundestøttemedarbeiderne.
Bruk resultatene fra denne spørreundersøkelsesmalen til å støtte og veilede kundestøtteteamet ditt. Måtte kunden vente lenge på svar? Hvor godt forsto kundestøttemedarbeideren spørsmålet? Vil kunden anbefale selskapet til andre? Mål kundetilfredsheten, og forbedre måten kundestøtteteamet behandler kundene dine. Du kan også skreddersy spørreundersøkelsen til eget bruk, slik at du er sikker på å få svar på alt du trenger å vite.
Logg på eller registrer deg hos SurveyMonkey for å lage en spørreundersøkelse med en spørreundersøkelsesmal om kundestøtte. Du kan velge mal når du begynner å lage en spørreundersøkelse.
Vi har mange kraftige funksjoner som hjelper deg å lansere spørreundersøkelser raskt, men dette er de mest populære for nye brukere.
Bruksklare temaer, tilgjengelige fargepaletter, egendefinerte skrifttyper, merker og mer.
Innhent svar på spørreundersøkelser via e-post, nettsteder, SMS, sosiale medier, QR-koder, frakoblet og mer.
Automatiske sammendrag fra rapporter, filtre, egendefinerte dashboard, krysstabuleringsrapporter, tekstanalyse og mer.
Les om kundene våre, utforsk webinarer og få veiledning om hvordan du kan samle inn tilbakemeldinger i bransjen din.
Få tips om hvordan du kan lage bedre spørreundersøkelser, hør de siste produktnyhetene eller sjekk ut forskningen vår.
Få tilgang til kurs om hvordan funksjoner fungerer, finn ut mer om fakturering og kontakt kundestøtte.